عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید عطری است زنانه و شیک .

جدیدترین محصول بالماسو ، عطری ست با ظاهری همچون تولیدات سابق و شیشه ای سفید رنگ که با نام White عرضه شده است . بالماسو وایت ، شبی مهتابی است سرشار از عطر شب بوها و یاس .

عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white در گروه بویایی شرقی و گرم عرضه شده است و از مدل کلاسیک خود این شرکت الهام گرفته شده است که در زمان خود در بین شخصیت های برجسته طرفداران زیادی داشته است. اما آنچه که جزو خصوصیات بارز این عطر می باشد کلاسیک بودن رایحه آن می باشد و با پراکندگی بوی بالا و ماندگاری طولانی خود در آن دوران یکی از مطرح ترین عطرها به شمار می رفت و از لحظه ورود به بازار یکی از بهترین و پرفروش ترین عطرها برای خانم ها به شمار می رود.

 

عطر بالماسو وایت-بالماسو سفید-Balmaso white

در اولین تست ، رایحه ای نزدیک به عطر گل شب بو که با یاسی تلخ و شبنم دار ترکیب شده باشد را حس خواهید کرد . در ابتدا کمی خیس است و عطر شب بو غلبه دارد . با گذر از نت ابتدایی آرام آرام عطر یاس مانند قوی تر شده و تلخی عطر افزایش می یابد . اگرچه یاس از نت های مشهود این کار است با این حال عطر آن را نمی توان به دسته گلی از آن مشابه دانست . تنها زمانی که به عمق کار رجوع می کنید متوجه خواهید شد آنچه در بالماسو وایت به کار رفته اسانس یاس است . تلخی و گرما تا انتها با این کار می ماند و البته در قلب آن طعمی شیرین و خفیف را احساس خواهید کرد که گویا برگرفته از میوه هاست . وایت ، رایحه ای متمایز دارد . کیفیت کار و بازی نت ها در آن قابل تحسین است و مشابهی در سایر محصولات بر آن نیست . از کلاس خوبی برخوردار است و می تواند در حد و اندازه قیمت خود بدرخشد . این کار به دوستداران عطرهای سنگین و رسمی نظیر Belle d`Opium حتماً توصیه می شود

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

 

لینکهای مرتبط:

 

عطر ادکلن بالماسو وایت-بالماسو سفید

 

بالماسو وایت-بالماسو سفید

 





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: